Myspromenad

Publicerat: 2009-06-25 21:48:58

Först idag blev våran promenad till Danson Park av. Det var så himla varmt! Jag hade klänning och gladiatorsandaler och höll ändå på att rinna bort. Parken var i alla fall jättestor och jättefin. Självklart fick jag syn på en massa fina hundar också. Förbannade det faktum att jag (efter mycket velande fram och tillbaka) lämnade kameran hemma. Är det riktigt fint väder så kanske jag promenerar dit igen imorgon efter jobbet. När det än blir så kommer i alla fall kameran att hänga med. Annars då? Ja, den enda nyhet jag kan dela med mig av just nu är att J har bestämt sig för att köpa en Audi när vi flyttar till Sverige. Den stora frågan är bara: kommer det bli ...



... en A3


... eller en TT?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0