Godmorgon

Publicerat: 2009-06-16 10:39:59
Vaknade upp för dryga halvtimmen sedan, men är fortfarande så himla trött. Känner mig allmänt seg och hängig och har definitivt ingen lust att jobba idag. Börjar inte förrän 14.00, så jag antar att jag kommer överleva. Vädret verkar vara riktigt fint ute också. Jag hade tänkt ta mig lite frukost, hoppa i duschen och sedan ska jag och Jonathan promenera iväg till Danson Park. Har faktiskt aldrig varit där förrut. Snart är det midsommar.. Har aldrig missat en midsommar ute i Alhamn. Blir riktigt nostalgisk och önskar att jag kunde raketflyga hem under midsommar. För oj, vad jag saknar den svenska sommaren.

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Förstår att du längtar hem. Midsommar är något särskilt! Hur länge har du bott i England?

2009-06-16 @ 16:13:24
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0