Zombie

Publicerat: 2009-05-31 15:29:32
Vi hade en helt fantastisk dag uppe i Cambridge igår. Det var absolut stekhett inte ett moln på himlen. Jonathans gulliga mormor fyllde 80 år. Hon är så himla rolig! Vi åt en massa, satt ute i solen och pratade, lekte med en jättefin labrador och gick upp och kikade på Paulines hästar. Dom har köpt en ny häst som var alldeles fantastiskt vacker. Avundsjuk! Trots alla fina förutsättningar (och djur framför allt!) så tog jag inte ett enda kort. Hade väl ingen egentlig lust antar jag. Vi kom hem rätt sent och stupade i säng. Var ändå helt död imorse. Att tvingas upp klockan fem på en söndag borde verkligen vara olagligt! Nåja, mitt skift gick ganska fort ändå. Jonathan och Hazel kom och hämtade mig så for vi till Bluewater. Blev bara att köpa lite dvder. Jag och J köpte lite spel till mitt DS också. Resten av dagen ska vara väldigt lugn. Börjar tidigt hela veckan, så jag måste passa på att få mig lite sömn. Jag hade tänkt försöka mig på att göra lite Szechuan kyckling senare idag. Får se hur det går.. Nu ska jag lägga mig i soffan och se film. Hörs (eventuellt) senare!



GRATTIS PÅ MORS DAG MAMMA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0