Uppe med tuppen

Publicerat: 2009-05-24 12:39:47
Har varit dåligt med uppdateringar, men jag har inte haft varken lust eller inspiration. Kanske för att jag inte har packat upp och fixat igång internet på min laptop än? Måste därför klistra in å, ä, ö och det är rätt jobbigt. Eller kanske är det för att jag håller på att bli sjuk? Tänkte bara uppdatera snabbt hur som helst. Har varit uppe sedan fem imorse. Jobbade 07-10. Skönt! Jobbar hela veckan förutom torsdag och lördag. Ska till Cambridge på lördag, förresten. Ska bli roligt. Har inte varit där på länge. I övrigt har helgen mest bestått av mys med katten. Hade nästan tänkt fortsätta med det nu. Ska försöka fixa i ordning min dator snart för detta klippande och klistrande driver mig vansinnig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0