Tisdag

Publicerat: 2009-05-12 10:19:59
Tänkte uppdatera en snabbis innan jag återgår till pluggandet. Måste nämligen förbereda en redovisning till klockan 15 idag. Hatar verkligen att redovisa. Kommer nog bara vara jag och min lärare, men ändå. Tycker inte om det alls. Efter skolan ska mamma komma och hämta mig så jag hinner packa. Ska nämligen ut till Josses stuga i eftermiddag och stanna till imorgon. Ska bli kul att ses igen. Måste däremot ta med mig pluggeriet. Har över 60 sidor att läsa in till på fredag. Har haft så fullt upp med rapporten och redovisningen att jag inte hunnit börja läsa än. Så himla typiskt. Nåja, nu ska jag rusa till soffan och skriva järnet, innan det är dags att springa ut med hundarna och fara iväg till skolan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0