Snabb uppdatering

Publicerat: 2009-05-08 11:36:38
Tänkte bara slänga in ett kort inlägg innan jag går tillbaka till plugget. Slutspurten nu innan provet klockan ett. Morfar skulle komma och hämta mig så att jag hinner plugga lite längre. Dum som jag var började jag inte plugga förrän igår. Inte särskilt smart, men gjort är gjort och nu kan jag bara göra mitt bästa. Efter provet ska mamma hämta upp mig och så ska vi svänga förbi Elgiganten och kika på kameror. Sedan blir det hem och börja på min rapport. Hade tänkt fokusera på Vietnamkriget, men får se om jag hittar en spännande vinkel på det. Sedan blir det plugg resten av dagen fram mot kvällen. Då blir det ju självklart att kolla på semifinalen, Kanada - Sverige i hockeyn.  Det är min dag. Nu måste jag racerläsa lite och sedan springa ut med hundarna. Håll tummar och tår för mig!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0