Mysig hemmakväll

Publicerat: 2009-05-27 13:34:52
Har nyss ätit en sen frukost och sitter och ser tv. Jag har lyckas sjunka så lågt i mitt dagstv-tittande att jag faktiskt ser på Jerry Springer. Hur deprimerande är det? Ibland förstår man inte hur vissa människor är funtade. Idag är det förresten Jonathans födelsedag. Jag är sjuk, så vi ska bara ha en lugn hemmakväll. Igår gick vi ut och åt världens godaste middag och sedan gick vi och såg Angels and Deamons. Det blev vårat firande. Tack mamma, pappa, mormor och morfar för sponsringen. Ikväll ska vi bara beställa hem lite pizza och ladda upp med en massa snacks och se Champions league finalen. Spännande! Ser verkligen fram emot det. Ska bli skönt med lite lugn. Det är nog fler än jag som ser fram emot en mysig tv-kväll.


Nyfiken i en strut
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa grattis till Jonathan och pussa lille Toppis från mig

2009-05-27 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0