Lovely day

Publicerat: 2009-05-15 20:25:48

Ja, det har varit en rent ut sagt fantastisk dag både vädermässigt och själamässigt. Gjorde bort sista provet i historian idag, så nu är jag helt färdig! Det är min student idag helt enkelt. Skööööönt! Hade tänkt festa till det ikväll, men jag orkar helt enkelt inte. Är helt slut. Alldeles för mycket plugg på alldeles för lite tid tar ut sin rätt antar jag. Efter provet kom pappa och hämtade mig och sedan bar det ut i skogen med Rocky. Det var riktigt varmt och skönt. Höll nästan på att svettas ihjäl där ett tag. Blev i alla fall inte där så länge. Efteråt for vi till min farbror och hälsade på. Jag har ju inte träffat honom sedan han blev sjuk. Han hade blivit ganska mager, men såg i övrigt pigg och kry ut. Vi satt ute på altan och pratade och åt glass i solskenet. Det var riktigt mysigt! I övrigt så har vi beställt kinamat och bara slappat. Jag är tröttare än tröttast och kommer mest troligt att däcka tidigt. Imorgon blir det Alhamn med familj och hundar. Kanske hinner man förbi kusinerna också?



Fullt ös


Vackrast i världen


Skönt att svalka sig i snön


Follow me and I'll follow you


Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0