Helg

Publicerat: 2009-05-02 11:10:33
Det blev en lång dag på jobbet igår. Eftersom dom visste att det skulle bli hektiskt så frågade dom om jag kunde stanna kvar till klockan fyra. Och visst blev det hektiskt! Efter jobbet kom J och hämtade mig och så for vi till Bluewater. Kollade runt lite i affärerna, köpte två skivor och ett begagnat Nintendo DS (och tjänade över 500 kr). Middag på TGI Friday's också. Det är aldrig fel! Kvällen igår spenderades med Super Mario, vad annars? Är ledig från jobbet idag, så planerna är inte många. Vi ska fara och handla på ett tag och sedan får vi se. Kanske promenera ut i det fina vädret och hitta på någonting? Eller plugga? Plugga låter vettigast, men usch vad tråkigt att spendera en sån här fin dag framför datorn och med näsan i böckerna. Idag är det en vecka kvar tills lillen kommer. Åh vad jag längtar! Idag är det också tre dagar kvar tills jag åker hem. Jobbar imorgon och sedan är jag ledig måndag också. Passar bra för då kan jag packa i lugn och ro och inte behöva stressa. Har ju som en tendens till att lämna allting till sista minuten.

Nä, nu ska jag ta och göra mig lite frukost. Hej så länge
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0