Godmorgon

Publicerat: 2009-05-29 07:05:19
Har nu varit uppe i drygt en timme (går på Londontid, klockan är strax efter sex). Känner mig ändå som en zombie. Jag har i alla fall hunnit duscha och fixa lite med katten. På tal om katten så har han just klämt ner sig i kartongen med näsdukar. Hålet är stort nog för att han ska klämma ner rumpan och benen. Kanske lika bra det? Han är nämligen blöt i både rumpa, svans och bakben. Lillen har nämligen tagit på sig uppgiften att inspektera duschen varje gång efter att den har använts. Nu har han parkerat sig i soffan och har fullt upp med att låta som en motorsåg. Han är nämligen lika högljudd. Hoppas han inte väcker Jonathan med sitt spinnande bara.. Dagen idag består kort och gott av jobb. Jobbar 07-16 och sedan ska vi visst hinna med att handla också. Blir att fara till Cambridge imorgon. Ska äta middag hos Jonathans moster samt fira att hans mormor blir hela 80 år. Inte illa pinkat! Vädret här verkar bli super idag. Får hoppas på att det håller lite kunder borta, hehe. Är nämligen inte alls taggad för ett stressad dag. Är alldeles för trött för det. Plus att affären förvandlas till en bastu när det är varmt ute. Usch. Nä nu måste jag nog försöka få i mig lite frukost (kan inte äta tidigt på morgonen).

Det borde vara olagligt att vara uppe så här tidigt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0