Bastujobb?

Publicerat: 2009-05-29 19:16:57
Snacka om att jag är slut i benen! Herregud! Har varit så himla mycket kunder idag, helt sjukt. Mellan 11-12 var det helt smockfullt (och det är en stor affär) och jag var den enda som jobbade. Som tur var kunde jag dra ut Paul ur lagret och få lite hjälp. Vi lyckades i alla fall klara av den värsta ruschen. I övrigt är det alldeles tokvarmt ute! Imorse innan klockan sju var det redan 14°C. Hela affären förvandlades till en bastu. För att inte tala om lagerutrymmena... Efter jobbet gick jag och köpte mer kattsand. Jonathan har fått i uppdrag att påbörja utbytet senare idag. Veckohandlat har vi också gjort. Ska börja med maten på ett tag. Sedan blir det bara myskväll. Tydligen ska det vara fint väder hela helgen och imorgon blir det som sagt Cambridge.



Engelska sommaren är underskattad
Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vad är det för affär du jobbar i? Här var det bara 7 grader i morse men nu är det 22!! Härligt! =)

2009-05-29 @ 21:04:52
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0