"Är man dum i huvudet ..."

Publicerat: 2009-05-10 15:28:30
Okej, jag vet inte riktigt vad som är fel med mig, men någonting är det. Någonting gravt och allvarligt. Förmodligen. Hade prov i fredags, på 49 sidor som jag berättat tidigare. När börjar jag plugga? På torsdag, såklart. När jag satt där och läste och svarade på frågor som en galning lovade jag mig själv att jag skulle spendera hela helgen med att skriva min rapport. Inget sista-minuten-tjaffs den här gången! Nu är det söndag. Klockan är 15.26 och jag har knappt börjat. Har skrapat ihop en inledning på cirkus fem rader. Det ska lämnas in imorgon. Det ska vara 7-8 datorskrivna A4.

Åh, vad jag blir less på mig själv!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0