170509

Publicerat: 2009-05-17 17:51:16
Är så himla trött idag. Med tanke på min fartfyllda dag igår är det väl inte så konstigt? Det blev ett jäkla flängande fram och tillbaka. Vaknade tidigt efter en dålig natts sömn, upp och klädde på mig och körde ut till Alhamn. Hundarna badade och sprang och vad allmänt vilda och odrägliga, medan vi satt och njöt i solen. Bara att sitta ute i flera timmar vid havet gör en trött, men min dag slutade inte där. Körde hem och åt middag och sedan vände jag och körde till Boden för att hälsa på min kusin. Var jättetrevligt att se dom igen! Blev där till efter midnatt. Satt och pratade om allt möjligt, skrattade och såg Eurovision Songcontest. Usch, vad Sveriges låt var dålig! Var ju första gången jag hörde den i och för sig, men nä.. Jag tyckte inte alls om den. Fast schlager är väl kanska inte riktigt min genre. Min kusin är gravid i nionde månaden nu och magen hade blivit jättestor! Nu är det nog inte så länge kvar! Lilla bebisen fick hicka mitt i allting och det var riktigt roligt att få känna :) När jag äntligen lyckades släpa mig hem så ringde en kompis och frågade om jag ville vara chaufför. Var så jäkla trött och inte alls sugen, men kändes så taskig att säga nej så jag pallrade mig dit kring ett tiden någon gång. Blev mest en sväng till akuten. Kom hem vid fem tiden på morgonen och då var det bara att ta ut hundarna. Allt detta resulterade i en levande död Anna idag. Är så himla trött.  Usch, tidig kväll ikväll känner jag!

Idag har varit betydligt lugnare. For och tittade då min kusin spelade fotbollsmatch. Det var riktigt roligt faktiskt och hon var jätteduktig! 3-3 slutade matchen till slut. Roligt att få träffa mina farbröder igen också. Sedan for vi och tankade och handlade. Inte mer spännande dag än så. Ska träffa Sara ikväll och hitta på någonting. Bara två dagar kvar i Luleå nu. Usch, vad tråkigt det känns. Har varit riktigt skönt att vara hemma faktiskt. Men självklart kommer det ju bli jätteroligt och skönt att komma tillbaka till England och träffa Jonathan och kissen :) Nä nu ska jag sätta mig tillrätta och vila ett tag (käka lite B&J) innan jag far iväg på äventyr ibland. Är lite mer beroende av vila mellan äventyren nu på äldre dagar.




Update: Tog lite bilder igår som kommer upp senare idag om seniliteten inte tar vid.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0