Varan bebba

Publicerat: 2009-03-23 18:27:12
Igar var vi som sagt och kollade pa kattungarna i Chelmsford. Herregud vad sot man kan vara! Vi blev dar i tva timmar och det var sa himla svart att slita sig darifran. Vi tingade i alla fall Topaz, en bla/vit norsk skogkatt hane. Sa himla charmig. En riktig liten aventyrare. Var knappt sa han kunde sitta stilla, leksakerna var alldeles for roliga! :) Vi ar i alla fall riktigt nojda med honom. Maste vanta hela 7 veckor pa att lillen ska komma hem. Vet inte hur vi ska kunna halla oss sa lange? Tankte visa lite bilder pa varldens sotaste bebis.

Alla bilder ar tagna av och tillhor Nylakatts NFC

Ar nu hemma hos Jonathans foraldrar och anvander internet (vantar pa ett viktigt mail) och vantar pa Jonathan. Han ska hamta mig har och sedan ska vi fara och handla. Lagade varldens godaste tacos igar. Det var sa himla gott! Traffade pa vara nya grannar ocksa. Ett jattetrevligt gammalt par och deras gamla Cavalier King Charles Spaniel. Skitsot, trots att den var gammal och tjock :) I ovrigt ar jag bara jakligt trott. Flytten gick bra forresten.. Mycket slit och slap men till slut blev det ratt bra faktiskt. Med tanke pa hur det sag ut innan, saklart. Soffan och fatoljen vi fick av Js farmor och farfar ar sa grasligt fula, men riktigt skona. Ska se om vi kan hitta nagot tyg och kla om den, men det far bli ett senare projekt. Forhoppningsvis kommer vi fixa internet till lagenheten snart sa jag kan borja uppdatera lite mer. Maste ha internet till mitt pluggande hur som helst, sa forhoppningsvis blir det av snart. Nu ska jag forsoka hitta nagonting att sysselsatta mig med tills J kommer om drygt en timme. Hmm...


Update: Lillen har nu fatt en egen kategori.

Kommentarer
Postat av: Marita

Åh han är ju så söt. Längtar till jag kan komma och hälsa på lilla Topaz. Ja jag längtar till dig och Jonathan också ;)

2009-03-24 @ 06:30:59
Postat av: batteris

Men åh vad avis jag blir! Vill också flytta och skaffa katt! Men vi ska ha två är tanken, som kan hålla varandra sällskap.

2009-03-27 @ 04:00:35
URL: http://batteris.blogspot.com
Postat av: Sönnta

Åhh vilka sötisar!

2009-03-29 @ 20:35:51
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0