Liten och blå

Publicerat: 2009-03-01 12:20:18
Idag är jag inte bland de levande. Det är bara att konstatera. Fast gårdagen var rolig. Riktigt rolig! Det började med en tidigt morgon. Jonathan hade hemmamatch och självklart ville jag följa och kolla på. Börjar tycka (land)hockey är riktigt roligt! Matchen var i alla fall skitbra. Alla spelade bra och det var riktigt roligt att se. Ville nästan aldrig att matchen skulle ta slut, hehe. Det gjorde den till slut, vare sig jag ville eller inte, och dom vann med 2-0. Sedan satt vi och såg lite cricket i klubbhuset, for och gjorde några ärenden, åt middag, duschade och sedan började vi göra oss i ordning. Det var nämligen maskerad med temat Disneyfigurer och barnprogram nere på hockeyklubben. Jag och Jonathan klädde ut oss till smurfar (passande eller hur?) och fick applåder och högsta betyg när vi kom in. Kanske lägger in en bild senare. Om ni har tur. Det var så jäkla kul! I stort sett alla hade klätt upp sig och det var roligt att se hur påhittiga alla hade varit.

Alla Js lagkamrater (och alla andra vid klubben) är så himla snälla. En av Js lagkamrater som är riktigt högt uppsatt i ett stort företag lovade att hålla ett öga öppet och om det blir några lediga jobb så skulle han meddela mig och lägga in ett gott ord för mig. Företaget har även biljetter med riktigt bra platser till Arsenal matcher så han sa att han skulle försöka fixa dom åt mig. Det bjöds på drinkar och en annan lagkamrats flickvän (som var hur trevlig som helst) sa att vi kunde hitta på någonting någon dag och att hon kunde visa mig runt. Hela kvällen var riktigt trevlig. Jonathan bad DJn spela ABBA och snart nog drog Dancing Queen igång. Alla började sjunga och peka på mig, haha. Sedan slog DJn på smurfarnas themesong men då lämnade jag Jonathan att dansa för sig själv ;)

Nu ska jag ta mig huvudvärk och begrava mig i historia. Dessa jävla kungar. Senare kommer jag uppdatera om lite goda nyheter. Ha en riktigt slö söndag!
Kommentarer
Postat av: Marita

Nu vill jag se bilder på smurfarna

2009-03-02 @ 07:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0