Godkväll

Publicerat: 2009-03-16 22:47:39

Det blev inte så mycket jobb som jag hade förväntat mig. Vi hade bara en genomgång av säkerhetsregler och sådant eftersom det blivit lite strul. Våra jobbarkläder hade inte hunnit komma ännu och det har blivit något strul med några email. Vi skulle ha fått email där det finns en länk där vi ska ansöka om ett payroll number. Vi kan alltså inte börja jobba förrän vi fått detta nummer. Vår manager skulle kolla upp vad som blivit fel och förhoppningsvis löser det sig snart. Han trodde att vi skulle få börja jobba i slutet av veckan eller mest troligt början av nästa vecka. Vill komma igång någon gång! Nåja.. Imorgon funderar jag på att ta bussen till Bluewater och köpa mig lite sommarkläder. Jonathan förde över £100 till mig förra veckan för att inviga mitt bankkonto. Måste köpa mig lite sommarkläder. När jag promenerade till jobbet idag höll jag på att brinna upp! Hade jeans, en tunika och skinnjacka (öppen) och höll på att dö av värmeslag. Var tvungen att ta av mig jackan på en gång, men det var ändå skitvarmt. Har verkligen inga sommarkläder. Dum som jag var så tog jag inte med mig några alls. Ska se om jag kan hitta några billiga kjolar, toppar eller klänningar. Jag kommer rinna bort om jag måste bära jeans i den här värmen.

Jonathan for till gymmet för drygt en halvtimme sedan. Jag hade tänkt bädda ner mig i sängen (njuta över att ha den för mig själv) och se en film. The Dark Knight får det nog bli. Jag är egentligen inte mycket av ett Batman fan och har aldrig riktigt sett de andra filmerna, men Heath Ledger gjorde den här filmen sevärd. Hans tolkning av Jokern är helt fantastisk och Oscarn han vann var otroligt välförtjänt. Ska skynda mig och krypa ner i sängen och se filmen, annars kommer jag nog bara somna. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0