Scrubbin' saturday

Publicerat: 2009-03-07 14:02:52
Ska snart fara till lägenheten och skrubba. Hoppas på att bli färdig med städandet i helgen så jag kan börja måla till veckan. Jag har hört rykten om att vi ska till IKEA igen på tisdag. Det skulle vara roligt om man åtminstone hade börjat måla innan dess. Ska slita som ett djur idag och hoppas på det bästa. Vill bara ha det här bortgjort! Jonathan har bortamatch idag så han kan inte komma och hjälpa. Han har lovat pizza till middag så jag antar att jag kan förlåta honom. Imorgon ska han däremot få skrubba händerna blodiga! ;) Vill ju inte göra allting själv.

3 saker jag saknar och är desperat efter:

HUNDAR!
Håller på att bli knäpp i huvudet. Har varit utan mina bebisar i över en månad nu och allt är så jäkla tyst och tråkigt. Frasen "You don't know what you've got till it's gone" stämmer så otroligt väl! Att vi inte får ha hundar i lägenheten (av någon dum jävla anledning?) gör inte saken bättre. Mitt nuvarande tillstånd kan bara beskrivas med ett ord - ABSTINENS!
Kamera
Får i och för sig låna Jonathans men jag vill ha min egna kamera. Eller egentligen vill jag köpa en systemkamera. Vill verkligen börja fota, mixtra och trixa. Prova mig fram. Utvecklas. Någon som har lust att sponsra mig till en kamera och Photoshop? (host - mamma - host)
Pengar
Dom börjar ta slut. Kan någon ge mig ett jobb? Typ, nu? Snäääällla...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0