Perfect friday

Publicerat: 2009-03-06 22:50:43
Ah, kom nyss hem från Bluewater. Gick och kollade runt i affärerna, lämnade in mitt CV till en massageaffär (haha!) och sedan åt vi middag. Helt underbart gott! Som förrätt åt vi kyckling i sesamfrö med sallad och Jack Daniels sås. Huvudrätten fick bli baby pork ribs med BBQ-sås och strips. Supergott! Att drickorna fylls på gratis under hela kvällen skadar inte heller. Trots att jag ätit som en gris så gick vi och kollade på lite kläder och Jonathan köpte två par jeans till mig. Tack söta rara underbara! Så nu är jag mätt och belåten med en aningen större garderob - precis som man ska avsluta en fredagkväll, tycker ni inte?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0