Kokar

Publicerat: 2009-03-16 14:24:38
Kom nyss (typ) ut ur duschen, men är redan svettig. Solen ligger på och Jonathans rum har förvandlats till en bastu. Öppnade fönstret men bristen på vind gör att det blir noll skillnad. Får man klaga på att det är för varmt i mars? Ska börja göra mig i ordning nu och promenera iväg. Ska bli skönt att få komma ut i det fina vädret då jag inte hade tid för det igår. Jag hade tänkt att gå förbi McDonalds och äta en sen lunch eftersom jag inte vet hur länge jag kommer att jobba. Vill inte dö av svält första dagen på jobbet. Tänkte hinna förbi djuraffären en sväng också. Drömma mig bort lite, se om jag kan hitta några hundar att sukta efter samt kolla in lite saker till vår framtida katt. Nu måste jag fixa frillan så jag inte skämmer ut mig själv. Och ja, jag är fortfarande skitnervös..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0