Jag kan inte shoppa

Publicerat: 2009-03-18 11:59:46
Det blev tyvärr ingen uppdatering igår eftersom internet inte fungerade på min dator. Det fungerade inte imorse heller med då gick jag med bestämda steg ner för trappan och fibblade lite med kablarna och vips så funkade det! Jag hade en jättemysig dag för mig själv igår. Trots att jag bara hade kjol och en tunn, tunn topp så frös jag inte alls. Solen värmde och den svaga vinden svalkade. Det var riktigt skönt! Shoppingen gick däremot lite sämre. Scannade igenom alla affärer och hittade ingenting! Ingenting som jag behöve i alla fall. Så himla less! Det är ju inte som att det är ett liten shoppingcentrum heller. Åh! Nåja, jag köpte mig en topp/klänning och ett par leggings som tröst. Självklart hade dom inte min storlek i leggings heller, så jag var tvungen att köpa ett par förstora. Har inte provat dom än, men förhoppningsvis syns det inte.

Jonathan ringde när han var på väg hem från jobbet så han kom och hämtade mig. Vi hann bara hem och byta om så for vi till lägenheten och målade. Hela vardagsrummet har nu fått ett lager (vissa väggar har fått två) så det är i princip klart. Ska fixa resten antingen ikväll eller imorgon. Js pappa har varit där och jobbat på vårat sovrum hela måndag, tisdag och idag. Jättesnällt! Dom har nämligen beställt en lastbil till på lördag så då blir flytten av, vare sig det är klart eller inte. Vi kommer få jobba som fasen! Sovrummet är ju absolut viktigast och det ska målas så snart som möjligt. Vardagsrummet är i princip klart och köket är i desperat behov av färg! Badrumsväggarna måste skrubbas (misstänker mögel) och målas om. Ja... Jag blir trött bara av att tänka på det. Jaja, det löser sig! Nu ska jag gå och äta frukost och sedan gå ut och spatsera. Har hört rykten om 16°C och sol.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0