I got it!

Publicerat: 2009-03-10 18:41:31
På måndag börjar jag jobba! Gud, vad skönt det kommer bli. Vara hemma och slappa i all ära, men någon måtta får det ändå vara. Efter intervjun (för att vara petig var det faktiskt två intervjuer) så for jag till lägenheten och målade. Fick nästan hela vardagsrumstaket bortgjort. Har en bit kvar i ena hörnet, men det borde gå snabbt. Måste däremot måla ett andra (eventuellt tredje) varv antingen imorgon eller någon dag framöver. Nu är jag bara allmänt trött i både huvud och armar efter allt takmålande. Ska lägga mig och vila ett tag, fräscha upp mig lite och sedan ska vi till IKEA och köpa lite möbler. Imorgon MÅSTE jag plugga. Skäms på mig!
Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hjärtat!

Grattis till jobbet. Om jag ska vara helt ärlig är jag dålig på att läsa bloggen men Jag lovar att bli bättre. Jag har gått hela dagen och saknat dig! Allt som ens hade en hint av nått vi gjort fick mig att dagdrömma, köndansen, våra knasiga ljud(försökte starta ett sånt med min kusin men hon bara stirrade på mig), allt ylande och jag har fortfarande bocken hemma! den måste dö en värdig död. ska hålla i ett foto av dig när tiden är inne!

I MISS U! och jag hoppas för allt jag är värd att jag hade fel om att du skulle må halv bra i början, för jag vill verkligen att du ska ha det bra! Luleå SUGER, London RULES!

skicka din adress så ska jag se till att du får ett ordentligt brev, kanske en snygg bild att sätta i en IKEA ram.

LOVEr dig!

kraaaaam

2009-03-11 @ 00:21:08
URL: http://blogg.passagen.se/livet-som-ung

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0