Fynd!

Publicerat: 2009-03-14 12:27:56
Vi har nyss kommit hem från affären där vi köpt ett matbord och fyra stolar. Alltihop för endast £99! Vi sparade över £100. Det kallar jag ett fynd! Särskilt när det var utförsäljning och det kostade £399 från början. Vi köpte också lite färg bland annat till sovrummen. Hittade en skitsnygg tapet till vardagsrummet som jag ska införskaffa mig snart. Ska försöka locka över mormor och morfar (som är grymma på att tapetsera) och se om dom kan hjälpa mig. Och på tal om mormor och morfar så är det morfars födelsedag idag. Grattis! ♥ Jag och Jonathan ska strax fara över till lägenheten och antingen måla eller bygga ihop lite möbler. Köpte två byråer igår från IKEA samt ett par lampor, badrumsmattor, kastrull och andra "bra-att-ha-saker". Kan visa vad det blev senare. Jonathan ska mest troligt ut ikväll, men jag ska stanna hemma. Känner mig inte riktigt på partyhumör efter de dåliga nyheterna jag fick höra igår :(

Nu ska jag slänga ihop lite nödvändigheter och sedan ska vi fara och jobba.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0