Fredag

Publicerat: 2009-03-20 11:20:43
Snacka om att jag har sovit gott! Somnade som en sten och vaknade för dryga en halvtimme sedan. Jag ska inte fara till lägenheten förrän efter lunch någon gång. Måste nämligen plugga. Har deadline på söndag och det kommer bli minimalt med tid över till plugg under helgen. Sedan har vi ju inget internet i lägenheten heller. Förhoppningsvis hinner jag göra det klart idag. Måste definitivt hinna duscha innan jag far också. Tro mig, det behövs! Det ser ut som en döende bäver slagit sig ner och gjort sig hemmastadd på mitt huvud. Usch. Nåja.. Nu ska jag sluta gnälla och börja plugga!


Update: Jag har träningsvärk från igår, haha. Träningsvärk! Från att ha skruvat ihop möbler, haha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0