Fortfarande sjuk

Publicerat: 2009-03-06 11:30:01
Men i alla fall på bättringsvägen. I förrgår kände jag mig lite bättre, men så blev det såklart värre igår. Typiskt. Idag mår jag lite bättre, även om halsen är full av slem och annat mys. Har nyss vaknat, så jag har legat här och kraxat för mig själv. Det är soligt och fint ute så jag funderar på att gå ut en sväng, äta lite lunch ute och kika lite i affärerna. Ikväll ska jag och Jonathan gå ut och äta. Kommer bli mysigt. Kurade ihop mig brevid honom igår, kollade på honom med mina förkylda hundögon, snorade lite frågade: Kan inte vi gå ut och äta imorgon? Klart vi kan! sa han. Älskar verkligen stället vi ska till. Skitgod mat!

I övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska säga? Ihelgen kommer det bli storstädning i läggan både på lördag och söndag och där emellan ska jag försöka plugga lite. Vill ju börja måla någon gång! På lördag blir det gruppstädning, typ. J's släktingar ska komma och hjälpa, så det blir skönt. Sedan på söndag ska Jonathan och jag köra storstädning. Jonathan coachar vanligtvis på söndagar, men skulle mest troligt få ledigt på söndag. Vill bara få allting överstökat! Vill flytta in och börja inreda, laga mat och få mina katter! Just nu är jag otåligare än otåligast.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0