Efter många om och men

Publicerat: 2009-03-01 18:32:09
Okej, nu är uppgiften inlämnad och jag kan äntligen andas ut. Ingen idé att oroa sig över den längre. Mitt magont kom tillbaka idag. Har inte behövt ha det på ett bra tag nu så jag var väldigt förvånad att det kommit tillbaka. Nåja, bara att lägga sig och vila och hoppas på att det går över. Dom goda nyheterna var det, ja! Vi fick veta igår att hyresgästerna håller på att flytta nu i helgen! Det betyder att vi kommer få tillgång till lägenheten till veckan. Tack gode Gud! Oj, vad skönt det ska bli att få någonting eget. Äntligen. Skulle kunna skriva en hel bok över alla planer jag har, hur skönt det ska bli och hur mycket jag ser fram emot att pyssla och fixa, men det orkar jag inte. Nä jag ska lägga mig till rätta, vila min mage och se på det som är kvar av finalen i Carling cup. Manchester United mot Tottenham och det verkar som det kommer att gå till straffar. 0-0 och de är inne på slutet av den andra förlängningskvarten. Spännande
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0