Den kreativa ådran?

Publicerat: 2009-03-13 12:13:17
Åh vad jag känner att kreativiteten bubblar under skinnet. Vill fixa och trixa, pyssla och hålla på. Helst av allt skulle jag vilja ha en hund, en kamera, photoshop och börja pyssla på en hemsida. Är så himla sugen på att designa en hemsida. Vet inte varför? Dock måste jag hålla mig ett tag till. Har så många idéer som flyger fram och tillbaka innanför pannbenet att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Får väl släppa ut några när vi far till IKEA ikväll. Förhoppningsvis har dom de saker vi behöver i lager den här gången så vi kan få flytta någon gång. Är så himla less på vissa människor så det finns inget slut. Jag saknar min snälla, hjälpsamma och halvtokiga mamma. För att inte tala om handlingskraftiga mormor! Då hade saker och ting minsann blivit gjort.

Nu ska jag sätta mig och plugga. Antar att det krävs lite kreativitet för det också, men usch vad tråkigt. Nåja.. Upplysningen - here I come!
Kommentarer
Postat av: emma

spana in min lilla TÄVLING på

www.missemmasvarld.blogg.se



ha en bra kväll! <3

kram emma

2009-03-13 @ 17:51:09
URL: http://missemmasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0