120309

Publicerat: 2009-03-12 10:22:42
Godmorgon! Då var det torsdag än en gång och jag är relativt nyvaken med en skål Coco pops i magen. Ska snart bege mig till lägenheten och fortsätta måla. Andra varvet på taket i vardagsrummet och förhoppningsvis hinner jag börja på väggarna idag också. Känner mig taggad. Vill få allting bortgjort så fort som möjligt så vi får flytta in någon gång. Det är inte lätt att fixa i ordning en hel trea (racklig trea till och med) helt själv utan någon hjälp. Jonathan jobbar ju hela dagarna. Nåja, jag gör mitt bästa och det får duga. Igår for jag och J dit och monterade ihop lite möbler. Blev jättenöjd med soffbordet och föreslog att J kanske skulle satsa på en karriär som snickare. Han skrattade bara och fortsatte skruva. Vi satte även ihop ena sängbordet och det blev skitbra. Ska bli skönt att få in lite möbler som tar ögonen ifrån allt det fula.

Nu måste jag skynda mig!
Kommentarer
Postat av: Sönnta

Får man se bilder snart?

2009-03-12 @ 13:17:30
URL: http://sunnta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0