Bara för att jag är så jävla uttråkad..

Publicerat: 2009-06-09 23:37:39
1. Hur gammal är du om fem år? 24-25
2. Vem var den sista du träffade? Jonathan sitter här nu.. Annars är det nog jobbarkompisar.
3. Hur lång är du? 164-165 kanske?
4. Vilken var den senaste film du sett? Sitter och ser Jurassic Park på ITV2 just nu, haha
5. Vem ringde du senast? Mamma tror jag
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Gissa vem som låg UNDER täcket och spann när jag vaknade" till mamma
7. Vad är dagens planer? Dagen är väl över? Bara jobb hur som helst
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, om det inte är någonting viktigt. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 19 maj. Vi satt på Kallax flygplats och svamlade.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Tjugo över tio (inte klockan fem för en gångs skull)
13. Har du någon gång hittat en katt? Alldeles för många förmodligen. Brukade alltid släpa hem vildkatter och släppa dom utanför vårat hus (pappa är allergisk). Och grannarna undrade var alla katter kom ifrån..
14. Vilken är din favoritplats? Mosters stuga i Alhamn. Definitivt!
15. Vilken plats föredrar du minst? Bra fråga
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Luleå förmodligen.
17. Vad skrämde dig som barn? Vildvittrorna i Ronja Rövardotter, haha
18. Vem fick dig att skratta senast? Hmm.. En jobbarkompis.. Eller eventuellt katterna?
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Man kan aldrig vara för ung för att äga vinylskivor!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast med
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3 skulle jag tro.
23. Hur många landskap har du bott i? 1 i Sverige och 1 i England. 1+1=2
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, kanske..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Får man välja två? Skor och barfota beroende på situation.
26. Är du social? Beror på vem jag är med. Ofta social men kan också vara lite av en ensamvarg. Trivs bra ensam.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Bohemian Raspberry! Utan tvekan!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus lite halvt på landet och starta min hunduppfödning ♥
29. Tycker du om kinamat? Älskar
30. Tycker du om kaffe? Absolut inte! Kräks hellre.
31. Vad dricker du till frukost? Äppel- eller apelsinjuice
32. Sover du på någon särskild sida? Högersidan är min!
33. Kan du spela poker? Kan, kan jag väl, men inte särskilt bra.
34. Tycker du om att mysa? Självklart
35. Är du en beroendemänniska? Näpp
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, inte vad jag vet?
37. Vill du ha barn? Nja, kanske. Förmodligen när jag är äldre.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, pyttelite spanska och ännu mindre franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Icke sa Nicke
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet
41. Vad spenderar du helst pengar på? Djur förmodligen, haha.
42. Äger du dyra smycken? Nej. Är inte mycket av en smyckesmänniska. Lyckades tappa bort ett riktigt värdefullt halsband när jag var liten, så det kanske sitter i bakhuvudet?
43. Har du någon gång testat narkotika? Hatar droger
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Drack apelsinsaft som en kamel för ett tag sedan.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mina syskon är världens roligaste!
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett (eller det är två olika egentligen) ärr på ovansidan av min högra hand som ser ut som ett i.
47. Vad har du för ringsignal? Led Zeppelin - Kashmir
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, säkert någonstans hemma i Luleå
49. Flirtar du mycket? Haha, nä.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen profilbild
51. Kan du byta olja på bilen? Hur svårt kan det vara? En händig kvinna reder sig själv! Man klurar lite och sedan fixar man det. (Egenskap ärvd från mamma)
52. Har du fått fortkörningsböter? Näpp
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ingen aning.. Troligtvis någon hundbok.
54. Läser du dagstidningen? Brukar läsa The Sun på jobbet ibland.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte det
56. Dansar du i bilen? Njä, men sjunger oftast hehe.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Magic 105.4 tror jag
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ledighetsansökan för 12-17 augusti (Göteborg, Jonathan, mina bröder och Way out West!!!!)
59. När var du i kyrkan senast? Bra fråga? Förra sommaren i Frankrike tror jag.
60. Vilka personer utmanar du? Dom som har tid och ork (och är uttråkade)
Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Haha, när riktigt så uttråkad är jag inte att jag ger mig på den här utmaningen, men din lista var rolig läsning! :)

2009-06-11 @ 18:01:26
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0