Tillökning

Publicerat: 2009-06-06 21:02:15

Ja, imorgon är det dags för tillökning i det perdahl/grayska hemmet. Jag och Jonathan har på senaste börjat se oss omkring för en liten kompis till kissen våran. Får ju så dåligt samvete när man är och jobbar och stackarn måste vara ensammen. Nämnde i förbifarten till vår uppfödare att vi letade kattunge och hon erbjöd oss en liten bebis. Tack så jättemycket, men vi förklarade att vi tyvärr inte hade råd att lägga ut £400 på en till kattunge. Då sa hon att vi skulle få honom gratis! Han bröt nämligen benet vid 9 veckors ålder (ramlade från klösträdet och fastnade med benet). Han har varit till veterinären och allting ser bra ut nu. Däremot tyckte hon inte det kändes rätt för dom som uppfödare att sälja honom för fullt pris. Hon ansåg det vara viktigare att han fick en kärleksfullt hem med sin halvbror. Imorgon ska vi köra upp till Chelmsford och hämta sötsaken. Däremot klurar vi på namn fortfarande. Har några förslag på lager, men vi får se vad det blir. Vi var ju lite lata med Topaz. Nu ska jag sätta mig och se Pulp Fiction och mysa med kissen. Han ligger här ihopkurad i soffan och spinner. Som vanligt. Men först; här kommer ett par bilder på lillbebisen.


 



Är han inte vacker?

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad fin han är:) klart jag saknar dig kommer uppdatera skit ofta

2009-06-06 @ 22:06:55
URL: http://livingthesoberlife.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0