Stoltast i England

Publicerat: 2009-06-11 20:42:51
Åh är så himla trött. Blir alltid som en zombie när jag är ledig. Vill som inte riktigt göra någonting. Idag har vi varit till veterinären med lilla Charlie. Vaccination stod på schemat. Mammas lilla kille var så himla duktig. Satt lugnt och stilla medan veterinären klämde och kände, kollade honom i munnen och lyssnade på hjärtat. Det riktigt värmer i hjärtat när ens bebisar uppför sig ♥ Veterinären (som för övrigt var världens trevligaste och mest hjälpsamma) öste beröm över Charlie, för både hans utseénde och personlighet. Och som sagt... Jag var nog stoltaste mamman i England just då :D Kissarna har sovit ihopkurade på sängen tillsammans mest hela dagen. Charlie ligger nu och spinner här på soffan brevid mig medan vi sitter och ser Channel 4 News. Har avmaskat dom idag också. Charlie fick med en avmaskningstablett från veterinären och i samma veva passade vi på att köpa några till Topaz. Är nämligen lite lur på att han har mask. Lyckades tvinga i dom var sin tablett så vi får se hur det går. Nu ska jag sätta mig och ladda över bilder från kameran. Bilder kommer att komma...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0