Övertrött

Publicerat: 2009-06-22 18:11:14
Ja, jag kanske skulle passa på att uppdatera? Har inte haft så mycket att säga egentligen, så det har inte känts så där nödvändigt att uppdatera helt enkelt. Kom hem från jobbet för nästan en timme sedan. Har haft en riktigt rolig dag faktiskt. Det är alltid roligt att göra morgonskiften med Chris och Lee. Jag spenderade de första 3-4 timmarna med att skratta konstant. Sedan spelade min övertrötthet säkert också in... Nåja. Ska ställa mig och laga mat snart. Är ledig imorgon så då blir det att maratonsova. Är dödstrött. I övrigt kan jag nämna att jag är riktigt, riktigt avundsjuk på alla på jobbet som åker på semester hit och dit. Vill också!


Någon som känner sig manad att bjuda på en resa...?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0