Nedräkning!

Publicerat: 2009-06-30 11:53:11
Värmeböljan här fortsätter. Det är så himla varmt, sån där riktigt fuktig och kvav värme. Sitter inomhus och gör absolut ingenting och jag dryyyyper av svett. Usch. Ska jobba 16-21 ikväll så får hoppas att ACn funkar som den ska. Tvivlar på det då vi förmodligen har världens sämsta AC. Har inte så mycket att säga egentligen mer än att jag har världens bästa familj ♥ Resan bokades igår. Lite impuls kanske, men jag kan inte vara lyckligare. Åh vad jag längtar! 13-27 juli kommer jag spendera i Luleå. Ska bara njuta. Promenera med hundarna, fara och bada, grilla, träffa släktens nytillskott, slöa, äta mjukglass på stan, IKEA med mamma (hoppas) och som sagt bara njuuuuuuuuuuuta. Åh vad jag längtar, vill fara nu, nu, nu.. Vem hade trott att jag skulle sakna lilla goa Luleå så här mycket?

Nedräkningen har börjat: 13 dagar kvar! ♥
Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Aha, en norrlänning från norraste norr =) Vi huserar ju i södra delarna av norrland; Sundsvall.



Hoppas du får det riktigt, riktigt härligt hemma i Luleå!

2009-06-30 @ 20:14:14
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Sara

Vi bara måste ses när du kommer hem!! :)

2009-06-30 @ 20:26:37
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0