Lördag och fortfarande vid liv

Publicerat: 2009-06-13 17:45:13
Har nyligen kommit hem från Bluewater. Vi vandrade runt ett tag, åt lunch och köpte lite kläder. Det blev ett par vita tygskor, en klänning, en tshirt och ett långt linne för min del. Det blev två tshirtar, ett par jeans, ett bälte och ett par skor för Jonathans del. Kanske visar bilder senare, om jag orkar. Har nämligen en jävlarns huvudvärk. Trött är jag också. Jag känner mig aldrig riktigt utvilad nu för tiden. Nåja, det hade ju kunnat vara värre. Har inte så mycket att säga egentligen. Tänkte bara uppdatera så att ni vet att jag fortfarande lever. Nu ska jag sätta mig och leta jobb!
Kommentarer
Postat av: marita

Kom ihåg bilderna på katterna.

2009-06-13 @ 18:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0