Idag kommer han!

Publicerat: 2009-06-07 07:03:55
Snacka om att man bara vill vända om, gå och lägga sig och dra täcket över huvudet när man stiger upp 05.00 och det är alldeles grått och disigt. Regn i luften. Får väl försöka se från den ljusa sidan? Kanske det dåliga vädret kan hålla lite kunder från affären. Helgerna brukar vara helt galna. Är inte alls sugen på det. Är alldeles för trött och alla tankar är på andra håll. Majoriteten ligger såklart hos lilla Charlie. Det är nämligen vad lillen kommer att få heta. Provade en massa olika namn, men inget av dom riktigt passade. Han såg bara ut som en Charlie helt enkelt! Dessutom är det ju viktigt att ha ett namn som funkar både på engelska och svenska. Topaz är ju lite på gränsen. På tal om honom.. Han ligger här i mitt knä. Utsträckt (och typ 5 meter lång) och spinner. Har försökt äta upp mitt hår ett par gånger, men verkar ha gett upp nu. Möttes av tre email från uppfödaren igårkväll med bilder på lillen så jag tänkte dela med mig.








Som ett tänt ljus..


Åh, jag är redan kär!
Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Usch usch usch usch vilken underbar liten dunboll!!! :)

2009-06-07 @ 09:46:44
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Hazel

Awwww he is soooo cute, I can't wait to meet my new nephew!!!

See you soon

Hx

2009-06-07 @ 23:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0