Fredag

Publicerat: 2009-06-26 15:37:27
Var uppe med tuppen imorse igen. Jobbade 07-11. Egentligen var det 07-11.40 om man ska vara petig, för någon blev försenad och vi fick inte gå förrän han kom till jobbet. Nåja.. Fick lön idag också, £463.88. För en månads arbete. Det motsvarar ungefär 5 500 kr. Igen, för en månads arbete. Behöver jag påpeka att jag vill ha ett bättre jobb? Fick skjuts hem av en jobbarkompis så jag har varit hemma sedan tolv ungefär. Vi ska vara barnvakt åt Jonathans sjuårige kusin James ikväll. Borde väl inte vara någon större börda, eftersom han (mycket möjligt) är världens härligaste unge. Alltid glad och sprallig, utan att vara alldeles för mycket. Sen att han är otroligt söt också är bara en fördel.

Precis som alla andra, så måste väl även jag påpeka det faktum att Michael Jackson är död. Tycker det var så himla synd att det blev som det blev för honom på slutet. Säger man Michael Jackson nu för tiden tänker folk på en konstig vit kille med spetsig näsa och konstig haka som dinglar bebisar över balkongräcken eventuellt antastar barn (vare sig han har gjort det eller inte tänker jag inte kommentera. hur ska vi kunna veta det liksom?). Förhoppningsvis kommer han bli ihågkommen som den artist han var. För musiken han gjorde och för uppträdandena han gjorde. För säga vad man vill om Michael Jackson som person eller hans musik, men nog fan var han en duktig dansare!



sen om man får vara lite okänslig så kan jag inte hjälpa att tycka synd om alla som köpt biljetter till hans shower i O2 Arena här i London..kan tänka mig att det kostade en slant eller två... har man tur så får man pengarna tillbaka, men om man (som vi konstaterade på jobbet) köpt biljetter på eBay - you're fucked!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0