Första juni?!

Publicerat: 2009-06-01 14:19:19
Alltså vad är det som händer? Var tar tiden vägen? Antar det är så här det känns att vara gammal ;) Jobbade 07-11 idag. Kom till jobbet ungefär tio i sju, men ingen var där. Eftersom det bara är vissa som kan öppna affären, så blev vi stående där. Klockan blev sju. Tio över sju. Tjugo över sju. Först halv åtta kunde vi bli insläppta då Paul kom. Tur att han var tidig! Annars hade vi fått stå och vänta i över en timme. Dagen gick ganska snabbt ändå. Promenerade till Halls place och tog bussen därifrån. Det är alldeles stekhett ute! Blev alldeles svettig. Tur att jag hade tänkt träna idag ändå. Ska plocka undan lite i köket och sedan sätta igång, tror jag. I övrigt så tycker jag att min kusin kan klämma ut sitt barn nu. Är ju så jäkla nyfiken på vad det kommer att bli!
Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

7-11 låter som en trevlig arbetstid! 7.30-16 är inte lika trevligt men helt ok. allra trevligast är det förstås med ledig tid och inget arbete alls =)

2009-06-01 @ 19:43:19
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0