FÖRBANNAD!

Publicerat: 2009-06-14 13:18:06

Är så jääääävla förbannad på mitt jobb. Idag var det tänkt att jag skulle jobba 07-16. Kring tiotiden kom dom på att de inte hade råd att ha alla som jobbade på skoavdelningen, så då skickar dom hem mig. Med förklaringen att jag har ju jobbat så många timmar i veckan. Jaha?! Är inte det bra eller? Varför ger schemalägger dom en åtta timmars arbetsdag åt mig om dom inte har råd att jag jobbar så länge? När vi hade team brief imorse så står han och säger att vi måste se till att hålla våra avdelningar snygga och städade under vårat skift eftersom att han inte har råd att betala oss övertid. När vi stänger 20.00 på vardagar, så stängs bara affären. Vi måste stanna kvar och städa i ordning, se till att allt är på sin plats, sopa och tömma sopkorgar. Efter en hektisk dag slutar vi inte förrän kanske 21-21.30. Det spelar tydligen ingen roll för att vi får inte betalt för någonting efter 20.00. Efter att han har förklarat det så säger han att dom ska börja anställa nya på torsdag!!! Tilläggas bör att vi den senaste veckan redan har fått 2-3 nya på skoavdelningen. Om man för fan inte har råd att betala lön till de anställda man har, varför anställa nya?! Åh, jag är så less...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man undrar verkligen vad dom håller på med. Sök nytt jobb. ;)

2009-06-14 @ 14:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0