Busfrön

Publicerat: 2009-06-08 18:37:35
Ja, jag behöver väl kanske inte säga annat än att vi är skitnöjda med våran lilla kille. Topaz var lite mer tveksam, men dom har levt rövare hela natten. Jag och Jonathan har knappt fått sova. Lyckades nicka till och när jag vaknade så låg Charlie under täcket och spann. Han hade klämt sig ner mellan mig och Jonathan och såg allmänt belåten ut. Imorse innan vi for och jobbade hade pojkarna brottningsmatch i Charlies lilla tält. Lägger in lite bilder här framöver. Har varken lust eller ork idag. Har nämligen superont i magen. Trött är jag också. Imorgon får jag mig en välbehövlig sovmorgon. Jobbar i övrigt morgonskift hela veckan. Joooobbigt. Nåja, Jonathan jobbar inte imorgon så jag får skjuts till jobbet. Hur lyxigt är inte det? Fast det får jag ju för det mesta ändå. Så här ser mitt schema ut den här veckan:

Idag: 07-16
Tisdag: 15-20
Onsdag: 07-16
Torsdag: L E D I G
Fredag: 07-16
Lördag: L E D I G
Söndag: 07-16

Nu ska jag lägga mig och vila. Fick ju som sagt inte mycket sömn i natt. Sedan blir det att laga mat och slappa framför tvn. Låter som en bra måndag om ni frågar mig.
Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

De lugnar nog ned sig så småningom. Min kusins katt brukar komma inslinkande under natten och lägga sig tvärs över ansiktet på den stackare som ligger i sängen :)

2009-06-08 @ 20:02:56
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Marita

krama Topaz och Charlie från mig. Försökt att ringa dig?



2009-06-09 @ 10:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0