270609

Publicerat: 2009-06-27 09:40:52
Vaknade 05.40 av att jag höll på att smälta bort (och att Charlie skulle mysa såklart. what's new?). Måste ha varit typ 30°C i vårat sovrum. Dööööd. Gick upp och hämtade fläkten, slog i gång den på högsta vindstyrka och la mig i sängen igen. Vi passade på att slå igång en film också medan vi ändå var vakna. Självklart somnade ju jag om, men nu sitter jag här nyduschad i alla fall. Vi ska fara på drygt en halvtimme. Första stopp är övningskörning för mig. Lite halvläskigt men jag kraschade ju inte förra gången så varför skulle jag göra det nu. Det är väl ett rimligt sätt att resonera på (håller tummarna)? Sedan ska vi till Bluewater och döda lite tid. Passa på och fråga lite om min eventuella framtida mobil och köpa mig lite kläder. Några toppar blir det nog och kanske någonting annat. Vem vet? Sist men inte minst (fast absolut tråkigast) så ska vi fara och handla. Ständigt dessa veckohandlingar. Ändå känns det som hur mycket vi än köper så finns det aldrig någonting att äta. Hur det nu går ihop? Nu måste jag lägga på ett kol! Hörs sen




Älskade hyperaktiva knäppskalle... som jag saknar dig
Kommentarer
Postat av: marita

Jag kan skicka honom med nästa flyg. Du vet att Rocky skulle fixa det om nån.

2009-06-28 @ 16:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0