150609

Publicerat: 2009-06-15 14:08:38
Kom hem från jobbet för drygt en timme sedan, slängde i mig lunchen jag köpte med mig från Boots och sedan var det bara att börja städa efter katterna. Dom insisterade nämligen på att klämma in sig i kattlådan båda två och när dom kom ut var det bajserama, kan jag tala om. Topaz hade lite bajs mitt på huvudet och under foten och Charlie på halsen, frambenet och svansen. Antar att någon av dom råkat trampa i bajs och sedan tyckte det var en bra idé att leka därinne. Nåja, nu är dom tvättade och jag ska just slänga på en mörk tvätt. Sedan ska jag sätta mig och leta lite jobb.


Jag som trodde katter var renliga djur...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0