Trött

Publicerat: 2009-07-07 10:37:00
Det var en jobbig och ganska känslomässig dag igår. Varför tänker jag inte riktigt gå in på eftersom det är väldigt personligt. Men det var jobbigt. Riktigt jobbigt. Allting fick sig dock en tillfällig lösning och vi får hoppas att det blir bäst så här. I alla fall till att börja med. Idag ska vi till veterinären 12.00 och sedan jobbar jag 16-21. Hatar stängning! Nåja, behöver ju nästan aldrig stänga hur som helst. Idag hoppas jag verkligen att en viss person är inne på jobbet, så jag får det här överstökat. Imorgon jobbar jag 07-11, sedan ska jag hem, byta om, goa med katterna och sedan möta Jonathan i Bluewater. Det blir middag och bio och kanske, kanske också lite shopping. Vem vet? Nu ska jag gå och äta frukost och börja göra människa av mig själv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0