Torsdag

Publicerat: 2009-07-09 20:32:23
Idag är det redan torsdag och jag är ledig. J är också ledig så vi har inte gjort särskilt mycket alls. Låg och drog oss i sängen extra länge, promenerade ner till affären och köpte färskt bröd och åt en god frukost. Sedan har vi bara legat framför tvn och gjort ganska precis ingenting. Har nyss ätit middag, köttbullar och spaghetti. Riktigt gott! Ska snart gå och fixa mat till katterna och sedan ska vi se lite film är det tänkt. Har köpt en massa gott och nybakat fikabröd som vi ska frossa i framför filmen ikväll. Riktigt mysigt. Måste upp tidigt imorgon. Jobbar 07-16 och sedan ska jag promenera till Js föräldrar, äta middag och fara på greyhoundracing. Har aldrig varit på det förrut, så får det hur det är. Nu ska jag sätta mig till rätta och smälta maten, innan jag börjar plocka i ordning här.


Mina bebbor
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0