Mycket ska man höra...

Publicerat: 2009-07-01 18:51:03
... innan öronen trillar av. Det är väl så ordspråket lyder? Och visst är det så.. Häromdagen när jag jobbade hörde jag en mamma prata med sina två barn. Den ena var kanske kring 8 år och den andra var under 5 år, skulle jag gissa. Femåringen går runt och pratar med sin mamma. Lite exalterat berättar hon om någonting som hänt under dagen. Mamman blir riktigt irriterad och fräser åt dottern: "You're doing my fucking head in, you annoying little bitch!!!" Inget konstigt med det. För det är ju så man pratar till en femåring. Klart som korvspad!
Kommentarer
Postat av: Marita

Jag tror jag svimmar

2009-07-01 @ 20:04:31
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Fy så hemskt! Vilken otäck kärring!

2009-07-03 @ 18:41:03
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0