Morgonstund...?

Publicerat: 2009-07-10 06:46:09

Jag är så himla trött. Både i kropp och sinne. Har så mycket som virvlar runt under pannbenet så jag vet knappt var jag ska börja. Note to self: Måste, måste, m-å-s-t-e försöka hitta någon som kan ta mitt skift på söndag. Annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Vill verkligen inte! Känner så himla mycket just nu. Lättad, orolig, glad, ledsen, avslappnad, nervös.. Listan av känslor kan göras lååång. Tro mig. Högst upp just nu? Trött och hungrig. Orkar inte.


Later.

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Uscha! Du verkar nere! Hoppas allt blir bättre när du kommer hem till norraste norrland! Känner mig själv lite nere idag. Kanske beror på regnet.

2009-07-10 @ 19:45:13
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0