Lördagmorgon

Publicerat: 2009-07-04 09:42:51

Snacka om att jag är tröttast! Även fast jag vaknade av mig själv strax efter åtta. Det är väl kanske bara vetskapen om att det fortfarfande är tidigt som gör att ögonlocken känns extra tunga? Idag är jag ledig från jobbet, precis som alla andra lördagar. Jag ska sätta i mig lite frukost och sedan ska vi fara och handla. Efter det blir det nog en sväng till Danson Park. Det är tydligen någonting arrangerat där nu i helgen så vi hade tänkt gå dit och kolla vad det är. Imorgon har dom hundutställning! Hade tänkt ta kameran och promenera dit efter jobbet. Jobbar bara 07-10 imorgon (hur onödigt känns det?) så förhoppningsvis hinner jag inte missa så mycket. Måste få mig en hunddos nu känner jag. Det piggar alltid upp. Jag blir som ett litet barn på julafton när jag ser hundar. Alla färger och former får mig att fullkomligen smälta. Längtar så fruktansvärt tills jag far hem.


Nedräkningen fortsätter: 9 dagar kvar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0