110709

Publicerat: 2009-07-11 18:52:43
Så var det lördag och bara en dag kvar här. Måndag räknas inte då jag måste stiga upp vid 03-04 på morgonen. Kommer ju bli hemma ett tag nu. Längre än vad det först var tänkt. Jobbade min sista dag på jobbet igår. Var lite sorligt med tanke på alla sköna människor man lärt känna. Jobbade 07-16, som sagt. Mike slutade sitt skift klockan 11 och kom sedan och sökte upp mig för att önska mig lycka till i framtiden. Det var riktigt gulligt gjort. Paul, Lee och Jenny ville inte att jag skulle sluta. Hade en riktigt rolig och bra sista dag. Både Ray och Paul sa att om jag kommer tillbaka så ska jag bara komma in och prata med dom så får jag mitt jobb tillbaka. Det är tryggt att ha i åtanke. Efter jobbet så promenerade jag till Jonathans föräldrar. Vi åt middag och sedan for vi till greyhoundracingen. Jag spelade ingenting, men var Js personliga tipsare. Jag valde hundarna och han satsade pengar. Det hela slutade med att vi vann på 9/12 omgångar. Inte illa pinkat. Kom hem riktigt sent och sedan stupade vi i säng. Jag som varit uppe sedan klockan fem på morgonen var helt slut. Sov ända till 11.20 idag, någonting jag inte har gjort sedan jag flyttat hit i stort sett. Sedan mötte vi upp Hazel och hennes pojkvän Lee i Bexleyheath. Vi åt lunch på en pub (ni vet en sådan där typisk engelsk pub man ser i serier och filmer) och sedan gick vi och bowlade. Det blev hela fyra omgångar i slutändan och det var riktigt trevligt. Särskilt då jag vann en omgång! ;) Nu är vi hemma och sitter framför tvn och ser film. Det regnar ute. Ska börja laga middag på ett tag. Lax och potatis. Sedan blir det filmkväll med lite brownies. Mysigt. Imorgon står det mest packning och förberedning på schemat. Ja, jag fick någon som tog mitt skift. Nu ska jag återgå till filmen!
Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Åh jag vill också gå på engelsk pub! Vi har en sådan här i Sundsvall men det vore ju en aning coolare och roligare att gå på en i England! =)

2009-07-11 @ 22:20:39
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Sara

taack! har du slutat på jobbet? "om jag kommer tillbaka" förstår ingenting?! ska du flytta? eller? nu får du allt ta och uppdatera mig lite miss perdahl :)

2009-07-12 @ 21:24:57
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: Sara

jag fick faktiskt lov att vara hemma idag också, inte kry alls! men i helgen jobbar jag om du har vägarna förbi :)



jaha? så du kanske stannar här nu? VORE JU SKOJJ! :P

2009-07-24 @ 15:03:32
URL: http://sarrrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0