Att göra - onsdag

Publicerat: 2009-01-27 22:07:34

Ligger utsträckt på sängen och funderar. Finns massor som jag borde göra. Viktiga saker som jag inte bara borde göra, utan måste göra. Istället ligger jag här och filosoferar. Mailar uppfödare. Viftar på tårna och nynnar lite för mig själv. Imorgon måste jag sätta igång. Måste verkligen börja få struktur på mina dagar. Hjärnan känns som gröt och jag är konstant trött. Detta borde väl hålla mig igång under morgondagen?

  • Ta en morgonpromenad
  • Städa ur mina garderober
  • Dela upp kläder som ska med, skickas ner, lämnas kvar och slängas
  • Rensa jackor och skor
  • Fortsätta med receptboken
  • Hitta på någonting roligt med hundarna
  • Börja med källkritiksuppgiften

Det som inte hinns med imorgon får jag fortsättta med på torsdag. Då ska jag även en sväng med Rocky till veterinären. Nu har jag i alla fall en bra start och en lista som ska bockas av. Alltid någonting, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0