Söndagsmys

Publicerat: 2009-01-25 16:09:30
Ja, jag lyckades faktiskt somna till slut. Vaknade redan vid 11-tiden men låg och drog mig och såg lite tv tills 13-tiden. Mamma gav mig till och med frukost på sängen. Vardagslyx! Har busat lite med Bonzo. Han har fått leka och söka sina leksaker hela morgonen. Han är så gullig när han väljer saker. Säger man hämta klumpen, så gör han det. Säger man hämta bollen så gör han det. Fast ibland får han lite beslutsångest och försöker trycka in båda två i munnen samtidigt. Behöver jag nämna att det inte går så bra?

Idag har dagen varit typiskt och väldigt söndagig. Har blivit bjuden till en kompis på husesyn (inspektion skulle jag vilja kalla det) och ett eventuellt bakeri. Påpekade lite försiktigt att det sker på egen risk och att kök faktiskt kan brännas ner. Jaja, menade han, det finns ju människor som livnär sig på att göra kök. Det är väl en härlig inställning? Skämt åsido. Får se om jag orkar masa mig i väg. Imorgon är det klippning som gäller. Har även fått tillåtelse (och mammas bankomatkort) att kika på skor imorgon.

Nä, nu ska jag söndagsmysa vidare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0