To be continued

Publicerat: 2009-01-17 02:08:23
Har knepat och knåpat hela dagen med designen. Funderat och kodat. Visste inte ens vad jag ville ha när jag började, men nu har jag i alla fall kommit en bit på vägen. Det är fortfarande en massa saker som tjorvar. Profilbilden har helt försvunnit och jag har inte den blekaste om var den har tagit vägen. Placeringen på datum och tid ska ändras. En nedräknare ska också läggas in, med nedräkning till flytten. Provade lägga in den men eftersom hela menyn verkar tjorva, så funkade inte det heller. Det blir att ta nya tag imorgon, för jag är dödstrött.

Godnatt!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej=) Allt bra med dig?

2009-01-17 @ 13:28:43
URL: http://onlythequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0