Snälla H&M!

Publicerat: 2009-01-29 23:18:57
Åhhh, vad less jag blir! Gjorde en stor beställning hos H&M i början av januari. Nu har en vara försvunnit från beställningen. Helt och hållet! Den fanns med i orderbekräftelsen och nu är den som bortblåst. Så himla irriterande! Självklart är varan slutsåld också när jag tänkte "beställa om" den. Skrev ett mail till kundtjänsten nyss. Förhoppningsvis är dom tillmötesgående och börjar inte tjaffsa. Fast det brukar dom inte göra. Nåja, får hålla tummarna för att det löser sig.

Har haft en ganska tråkig dag idag och noll lust att uppdatera. Klev upp tidigt och körde till Djursjukhuset med Rocky. Han var så himla duktig! Veterinären ryckte bort hår, lyfte tassar, kollade i halsen, klämde och kände på körtlar och lyssnade på hjärtat. Han satt så snällt och sniffade och kollade. Rörde sig inte ur fläcken på hela undersökningen. Däremot rapade han två gånger. Jag kände mig som en stolt mamma! Han kunde inte ha uppfört sig bättre. Hon tyckte att han var superfin. Och det är han ju! Vi gav han 3-års vaccinet också när vi ändå var där. Stannade på hemvägen och köpte sushi och en cola. Resten av dagen har spenderats med hundarna och tv-tittande typ. Inte särskilt spännande. Imorgon ska jag skjutsa mamma och mormor till flygplatsen, på besök hos barnmorskan och sedan uträtta lite ärenden på stan. Måste upp tidigt, så därför tänkte jag hoppa i säng nu!

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0